Jäsenet

LIITY JÄSENEKSI

Yhdistyksen jäseniksi voidaan ottaa

• lääkäreitä, jotka ovat osoittaneet perehtyneensä gastroenterologiaan (varsinainen jäsen)
  • gastroenterologiaan perehtyneitä sairaanhoitohenkilökuntaan kuuluvia henkilöitä (ulkojäsen)
  • henkilö tai yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa (kannattajajäsen)

Gastroenterologiayhdistyksen jäsenmaksut 2024 ovat

• varsinaisilta jäseniltä 50 €
  • ulkojäseniltä 20 € ja
  • kannattajajäseniltä  250 €.

Varsinaista jäsenyyttä ja ulkojäsenyyttä voit hakea alla olevalla lomakkeella.

Huomioithan, että jäsenhakemuksessa tulee ilmoittaa koko henkilötunnus.

JÄSENHAKEMUS | varsinainen jäsen tai ulkojäsen

Jäsenyydestä eroaminen

Yhdistyksestä voi erota ilmoittamalla siitä kirjallisesti tai sähköpostitse yhdistyksen hallitukselle toimiston osoitteeseen

Suomen Gastroenterologiayhdistys
c/o AnnecyInvest
Sinimäentie 10 B
02630 Espoo

tai sähköpostitse: toimisto[at]gastroenterologiayhdistys.fi
puh. 050 357 7065

Pelkkä jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei merkitse yhdistyksestä eroamista. Maksamaton jäsenmaksu laskutetaan seuraavan vuoden jäsenmaksun yhteydessä.

Jäsenkirjeiden ja -tiedotteiden vastaanottamisesta

Yhdistys lähettää jäsenkirjeet ja -tiedotteet jäsenilleen sähköpostitse jäsenrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et halua jäsenkirjeitä sähköpostiisi, käy lisäämässä kielto jäsentietoihisi seiraavasti: kirjaudu jäsensivuille > valitse oikeasta yläkulmasta "Omat jäsentietoni"-kohta > Merkitse kielto kohtaan "Voiko sähköpostiisi lähettää yhdistyksen jäsenpostia?" . Muista tallentaa tiedot.