Kannattajajäsenhakemus

Tervetuloa Suomen Gastroenterologiayhdistyksen kannattajajäseneksi

Kannattajajäseneksi voi liittyä henkilö, yritys tai yhteisö, joka haluaa tukea Gastroenterologiayhdistyksen toimintaa ja tarkoitusta.

Tarjoamamme jäsenedut

• Kannattajajäsenyritykset pyritään sijoittelemaan parhaille näyttelypaikoille yhdistyksen järjestämissä tapahtumissa.

• Mahdollisuus osallistua syyskokouksen yhteydessä järjestettävään yhdistyksen hallituksen edustajien ja kannattajajäsenten tapaamiseen (joka toinen vuosi). Seuraava kannattajajäsentapaaminen järjestetään syyskokouksen 2024 yhteydessä Tampereella.

• Gastroenterologiayhdistyksen nettisivuille voidaan lisätä kannattajajäsenyrityksen logo, yhteystiedot ja linkki yrityksen nettisivuille.

• Mahdollisuus tilata yhdistyksen jäsenkirje, joka ilmestyy 3-5 kertaa vuodessa.

Lähetämme kannattajajäsenkutsun yhteistyökumppaneillemme vuosittain maalis-huhtikuussa.

Lisätietoja: toimisto@gastroenterologiayhdistys.fi

Kannattajajäsenhakemus - Supporting Member Application

YHTEYSHENKILÖ | CONTACT PERSON

LASKUTUSTIEDOT | INVOICING DETAILS

Tiedoston maksimikoko on 10 Mt.

JÄSENKIRJETILAUS - Membership letter subscription

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.