Kannattajajäsenhakemus

Tervetuloa Suomen Gastroenterologiayhdistyksen kannattajajäseneksi

Kannattajajäseneksi voi liittyä henkilö, yritys tai yhteisö, joka haluaa tukea Gastroenterologiayhdistyksen toimintaa ja tarkoitusta. Suomen Gastroenterologiayhdistyksen tarkoitus sääntöjen mukaan on edistää gastroenterologian tieteellistä ja käytännöllistä kehitystä sekä valvoa gastroenterologisten potilaiden etuja. Yhdistyksen järjestämät säännölliset koulutuspäivät ovat vuosittain syyskuussa Syyskokous ja joka toinen vuosi helmikuussa Gastropäivät.

Tarjoamamme jäsenedut

• Kannattajajäsenyritykset pyritään sijoittelemaan parhaille näyttelypaikoille yhdistyksen järjestämissä tapahtumissa.
  • Mahdollisuus osallistua syyskokouksen yhteydessä järjestettävään SGY:n hallituksen edustajien ja kannattajajäsenten tapaamiseen (joka toinen vuosi, seuraava syyskuussa 2019).
  • Gastroenterologiayhdistyksen nettisivuille voidaan lisätä kannattajajäsenyrityksen logo, yhteystiedot ja linkki yrityksen web-sivuille. Yhteystiedot ja logon voi toimittaa yhdistyksen toimistolle osoitteeseen toimisto@gastroenterologiayhdistys.fi.
    Lisätietoja Marketta Kaunisto, puh. 050 343 6616.
  • Mahdollisuus tilata yhdistyksen jäsenkirje, joka ilmestyy 3-5 kertaa vuodessa.

Kannattajajäsenmaksu

Kannattajajäsenmaksu vuonna 2019 on 250 €. Lääkäriliitto laskuttaa jäsenmaksun kesäkuun alussa.

Supporting member invitation (pdf)

Kannattajajäsenhakemus - Supporting Member Application

YHTEYSHENKILÖ - CONTACT PERSON

LASKUTUSTIEDOT - INVOICING DETAILS

JÄSENKIRJETILAUS - Membership letter subscription

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.