Koulutus

Kansainvälisiä koulutustilaisuuksia sekä muita kokouksia. Kotimainen koulutus etusivulla

www.ibdnordic.se

Important dates

2020-05-31: End of Early Bird discount

2020-10-25: Abstract submission deadline

Registration and more information at: www.ibdnordic.se

Suomen XIV Transplantaatiopäivät 6.5.2020

Marina Congress Center, Katajanokanlaituri 6, Katajanokka, Helsinki

Ensi toukokuussa pidetään jälleen valtakunnalliset Transplantaatiopäivät. Tällä kertaa koulutus järjestetään yksipäiväisenä pohjoismaisen Scandinavian Transplantation Society XXX Congressin (STS2020) yhteydessä, mikä mahdollistaa mutkattoman osallistumisen myös tähän tapahtumaan.

Nyt jo 19. kertaa järjestettävä koulutustapahtuma kokoaa kaikki elinsiirtopotilaiden hoidossa työskentelevät ammattilaiset yhteen koko Suomesta.  Kaksi vuotta sitten tapahtuma keräsi jälleen suuryleisön –  yli 300 osallistujaa.

Ohjelma sisältää ajankohtaisia luentoja mm. teemoista hoitajavastaanotto siirtopotilaiden pitkäaikaisseurannassa, laajentuvat elinsiirtojen indikaatiot ja uudet tuulet munuaissiirroissa. Kuulemme myös elinluovutustoiminnan auditoinnista sekä alustuksen DCD-toimintaan.

Lisätietoja ohjelmasta löytyy Transplantaatiokirurgisen yhdistyksen sivuilta www.stxky.fi. Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa helmikuun alussa ja lisätietoja tästä löytyy myös osoitteesta www.stxky.fi.

Lisätietoja STS2020-tapahtumasta löytyy osoitteesta https://confedent.eventsair.com/sts-2020/

Nähdään toukokuussa Transplantaatiopäivillä 2020!

Transplantaatiokirurgisen yhdistyksen puolesta,

Arno Nordin, puheenjohtaja

Johanna Savikko, sihteeri

The 3rd Global NASH Congress
and co-located Metabolic Syndrome, Diabetes & NAFLD Symposium

London on 10th & 11th February 2020

Brochure

A 20% discount offered to the members of  The Finnish Society of Gastroenterology. This discount code fin20 will give members a 20% discount and it is valid until December 31.2019.

This comprehensive two-day congress features over 60 presentations given across six tracks. It will provide experts with an exceptional environment in which to examine the key developments occurring today. These include the latest regulatory considerations and clinical trials results, how to optimise your pre-clinical strategy, the advancement and use of non-invasive diagnostic biomarkers and critical research that is enabling a better understanding of the diseases’ mechanisms. The ties between NASH, diabetes, NAFLD, obesity and metabolic syndrome will be deeply analysed.

ENDO 2020 - 2nd World Congress of GI Endoscopy

March 7th - 10th, 2020, Rio de Janeiro, Brazil