21. Gastropäivät 7.-8.2.2019 Tampere

Osallistumismaksut

• Kaksi päivää 270 €
  • Yksi päivä 160 €

Osallistumismaksu sisältää ohjelmassa mainitut tarjoilut ja torstain iltajuhlan.

Presymposiumit

Olympus järjestää Gastropäivien iltasymposiumin keskiviikkona 6.2.2019 ja Pfizer aamusymposiumin torstaina 7.2.2019 klo 8.00.

Vapaat esitelmät -kilpailu Gastropäivillä

Vapaat esitelmät -kilpailu järjestetään vuosittain Gastropäivien yhteydessä.

Kilpailuun voi ilmoittaa gastroenterologisesta aiheesta tehdyn tutkimuksen riippumatta erikoisalasta.

Kilpailun arvostelusta ja palkinnoista päättää Gastroenterologiayhdistyksen hallitus. Hallitus sopii keskuudestaan työryhmän, joka arvioi suulliset esitelmät, ottaen huomioon mahdolliset jääviysasiat.

Kilpailuun lähetetään (hallituksen sihteerille, laura.merras-salmio[at]hus.fi) kirjallinen tiivistelmä (max 1 A4, riviväli 2), joka saa olla myös englanninkielinen. Esitelmä pidetään suomeksi (poikkeustapauksissa voidaan sopia englanninkielisestä esityksestä). Esitelmät pidetään ensimmäisen kokouspäivän (yleensä torstai) aikana.

Esitelmän kesto on tarkasti osallistujille ilmoitettavan ajan pituinen. Puheenjohtaja keskeyttää esityksen ajan ylittyessä. Keskusteluun varattu aika on huomioitava. Kilpailijan tulee huolehtia oman esityksen lataamisesta luentosalin tietokoneelle sessiota edeltävän tauon aikana.

Kilpailun tulos ilmoitetaan ja palkinnot jaetaan iltajuhlassa samana iltana. Kolme parasta palkitaan rahapalkinnolla, jonka suuruuden hallitus päättää vuosittain.

Majoitusvaraukset

Solo Sokos Hotel Torni Tampere, Ratapihankatu 43, 33100 Tampere

Huonehinnat

Solo 1-hengen huone: 135 € / vrk
Solo 2-hengen huone: 155 € / vrk

Huonehintoihin sisältyy aamiainen, arvonlisävero sekä asiakassauna. Huonehinnat ovat nettoja eivätkä sisällä matkatoimistoille tai muille kolmansille osapuolille maksettavia provisioita. Huonehinnat sisältävät kanta-asiakaskortin (S-card) palveluedut.

Varaaminen

Jokainen osallistuja varaa huoneensa itse suoraan hotellista tai Sokos Hotels Myyntipalvelusta

Sokos Hotels Myyntipalvelu
Avoinna ma-pe klo 08.00 – 20.00
Puh 020 1234 600
Fax 020 1234 647
Email sokos.hotels@sok.fi

Hotellin vastaanotto
Solo Sokos Hotel Torni Tampere
Puh 020 1234 634
Email torni.tampere@sokoshotels.fi

Erikoishinnan saa mainitsemalla varauksen yhteydessä kiintiötunnuksen GASTRO 2019. Kahden hengen huonetta varattaessa tulee ilmoittaa molempien majoittujien nimet. Varaukset kiintiöstä tulee tehdä 2.1.2019 mennessä, jonka jälkeen kiintiöstä varaamattomat huoneet vapautuvat hotellin muuhun myyntiin.

Maksutapa

Jokainen majoittuja maksaa majoituksensa itse suoraan hotelliin käteisellä, pankki- tai luottokortilla.

Pysäköinti

Solo Sokos Hotel Torni Tampereen läheisyydessä on paikoitustilaa P-Tullintorissa, josta vuorokausiveloitus hotelliasukkailta on 21 € (hinta sitoumuksetta). Vuorokausiveloitus ei edellytä yhtäjaksoista pysäköintiä. Pysäköintipaikkoja ei voi varata ennakkoon.
Vuorokausipysäköintimaksu suoritetaan hotellin vastaanottoon, lyhytaikainen pysäköintimaksu parkkihallin automaattiin. Max korkeus 2,20 m.

Lisätietoja: www.finnpark.fi/yksityisille/pysakointitalot-ja-alueet/pysakointitalot- tampereella/p-tullintori/