Post graduate -koulutus 17.-18.5.2018

Asiaa imeytymishäiriöistä ja suolen vajaatoiminnasta

Hotel Sveitsi, Hyvinkää

Ohjelma

Osallistumismaksut

1 päivä: 100 € (alv 0 %)

2 päivää: 200 € (alv 0 %)

Osallistumismaksu sisältää ohjelmassa mainitut ateriat ja illallisen

Erikoistumispisteet

Helsingin yliopiston lääketieteellinen tiedekunta on hyväksynyt koulutustilaisuuden teoreettiseksi kurssimuotoiseksi koulutukseksi seuraavasti (HY18/030): Anestesiologia ja tehohoito (10), Endokrinologia (4), Gastroenterologia (10),  Gastroenterologinen kirurgia (10), Lasten kirurgia (10), Lastentaudit (10), Sisätaudit/eriytyvä koulutus (6), Yleiskirurgia (10), Kirurgia/ runkokoulutus (10), Sisätaudit /runkokoulutus (4)

Luennoitsijoiden esitykset

Luennoitsijoiden esitykset, joihin on saatu julkaisulupa, julkaistaan tapahtuman sivuilla. Osallistujille lähetetään sähköpostitse linkki tapahtuman sivulle päivien jälkeen. Esitykset julkaistaan myös yhdistyksen jäsensivuilla.

Majoitusvaraukset

Standard

yhdelle: 97.00 €

kahdelle: 107.00 €

Superior

yhdelle: 117.00 €

kahdelle: 127.00 €

Huonehintoihin sisältyy aamiainen ja sisäänpääsy uimalaan sen aukioloaikoina. Kaikissa huoneissa on nettiyhteys, taulu-tv sekä hiustenkuivaaja. Huonehinnat eivät sisällä kanta-asiakasetuja. Tutustu huonetyyppeihin.

Asiakkaat varaavat itse huoneensa suoraan hotelliin joko puhelimitse
+358 19 45 881  tai s-postitse reception@hotelsveitsi.fi.
Varauksen takaukseksi tulee ilmoittaa luottokorttitiedot (numero ja voimassaoloaika).
Varaukset tulee tehdä 26.4.2018 mennessä.
Varattaessa tulee mainita varaustunnus 614297.
Huoneisiin sisään kirjautuminen klo 15:00 alkaen ja uloskirjautuminen klo 12:00 mennessä lähtöpäivänä.

Tervetuloa IBD-koulutukseen Hyvinkään Sveitsiin

Hotel Sveitsi, Härkävehmaankatu 4, 05900 Hyvinkää

IBD:n äärellä 16.5.2018

Koulutus on tarkoitettu gastroenterologiaan erikoistuville lääkäreille ja koulutus järjestetään juuri ennen Suomen Gastroenterologiayhdistyksen postgraduate -koulutusta. Tilaisuuden järjestelyjä tukevat AbbVie Oy, Ferring Lääkkeet Oy ja Vifor Pharma Nordiska AB.

Ohjelma

Osallistujien omia potilastapauksia on mahdollista käsitellä Sakari Jokirannan ja Pauliina Molanderin esityksien yhteydessä. Toivomasi käsiteltävät potilastapaukset voi lähettää suoraan luennoitsijoille: sakari.jokiranta@helsinki.fi tai pauliina.molander@hus.fi.

Yritykset vastaavat tilaisuuteen liittyvistä matkakuluista 16.-17.5. ja majoituksesta keskiviikon ja torstain välisen yön osalta.

Mahdolliset taksikulut (esim. juna-asemalle tai lentokentälle) sekä juna- ja bussiliput korvaamme IBD:n äärellä ohjelman mukaisesti tilaisuuden jälkeen kuitteja vastaan.

Tarjoamme koulutusta 20:lle ensimäiselle ilmoittautuneelle, joten varaathan paikkasi ajoissa.

Erikoistumispisteet

Helsingin yliopiston lääketieteellinen tiedekunta on hyväksynyt koulutustilaisuuden teoreettiseksi kurssimuotoiseksi koulutukseksi seuraavasti (HY18/073): Gastroenterologia (2), Sisätaudit/eriytyvä koulutus (2), Sisätaudit/runkokoulutus (2).

Ilmoittautumiset 2.5.2018 mennessä

Lisätietoja käytännön järjestelyistä: paivi.mansikkaniemi@abbvie.com tai 050 405 9777

Bussiyhteys Hyvinkään rautatieasemalta

Hyvinkään rautatieasemalta liikennöi Hyvinkään Liikenteen bussi nro 8 Hotelli Sveitsiin.
Aikataulut: http://www.hyvinkaanliikenne.fi/index.php/8-rautatieasema-sveitsi
Kertamaksu on 2,50 € ja maksuvälineeksi käy käteinen.

Post graduate -kurssia ennen, keskiviikkona 16.5.2018, järjestetään erikoistuville suunnattu koulutus IBD:n äärellä