IBUS Regional Workshop Module 1, Malmö, Sweden – November 13th – 15th, 2024

Aika: 13.-15.11.2024

Ilmoittautuminen on auki yhteispohjoismaisen suolen ultraäänikoulutusohjelman ensimmäiseen osaan (IBUS Module 1) Malmössä 13.-15.11.2024. Koulutusohjelman tavoitteena on saada tulevien vuosien aikana koulutettua Suomeen lisää vahvassa nosteessa olevan suolen ultraäänitutkimustekniikan osaajia ja kouluttajia kattamaan tekniikan alati kasvavaa kysyntää. Kurssille mahtuu viisi suomalaista osallistujaa.

Osaan osallistumiskuluista (majoitus, matkat) voi hakea erillistä, kansallisten sponsorien koulutusohjelmaan myöntämää korvamerkittyä tukea Suomen Gastroenterologiayhdistykseltä.

Koulutusohjelma on kolmiosainen ja vastaa kansainvälistä koulutusohjelmaa:

• Module 1: 3 päivän hands-on kurssi
  • Module 2: 2 + 2 viikon kliininen harjoittelu pohjoismaisessa osaamiskeskuksessa

• Module 3: 1 päivän kurssi ja lopputentti ECCO-kongressin yhteydessä järjestettävässä workshopissa

Hakuaika umpeutuu 15.6.2024.

Yleisten hakukriteerien lisäksi Suomen kiintiöpaikkoja täytettäessä tullaan huomioimaan myös paikalliset kouluttajatarpeet.

Tietoa koulutuksesta, hakuprosessista ja hakemuslomake: https://ibus-group.org/event/workshop-malmo-2024/

Alustava ohjelma: https://ibus-group.org/wp-content/uploads/2024/05/Mod1-WS-NORDIC-1-Malmo_Flyer.pdf

Lisätiedustelut: clas-goran.af.bjorkesten@hus.fi