Syyskokous 5.-6.9.2024 Tampere

VAIKUTTAVAA JA RÄÄTÄLÖITYÄ HOTOA

► OHJELMA alustava

Osallistumismaksut

• 2 päivää (to-pe): 300 € (alv 0 %)
  • 1 päivä (to tai pe): 190 € (alv 0 %)

Osallistumismaksu sisältää luentojen lisäksi ohjelmassa mainitut ateriat ja torstain illallisen.Erikoistumisvaiheessa olevat yhdistyksen jäsenet voivat osallistua syyskokoukseen ilmaiseksi.

► Ilmoittautuminen Osallistujat

► Ilmoittautuminen Luennoitsijat, kunniajäsenet, hallituksen jäsenet

Presymposiumit
Yhdistyksen hepatologia-alajaos järjestää keskiviikkoiltana 4.9. syyskokouksen presymposiumin. Symposiumin teeman on virusmaksatulehdukset

Erikoistumispisteet
Syyskokoukselle haetaan erikoistumispisteet.

Osallistumistodistus
Osallistujille lähetetään sähköpostitse sähköinen arviointilomake heti syyskokouksen jälkeen. Vastattuaan arviointiin saa paluupostissa linkin tulostettavaan osallistumistodistukseen.

Esitykset
Luennoitsijalta julkaisuluvan saaneet esitykset julkaistaan tilaisuuden jälkeen Gastroenterologiayhdistyksen jäsensivuilla.

Majoituskiintiö

Huonevaraukset 7.8. mennessä
Kiintiön varaamattomista huoneista 50 % vapautetaan myyntiin 7.8.2024 ja loput 28.8.

Näyttely

Tiedustelut