Syyskokous 5.-6.9.2024 Tampere

► OHJELMA

Osallistumismaksut:
2 päivää (to-pe): 300 € (alv 0 %) ja
1 päivä (to tai pe): 190 € (alv 0 %)

Osallistumismaksu sisältää luentojen lisäksi ohjelmassa mainitut ateriat ja torstain illallisen. Erikoistumisvaiheessa olevat yhdistyksen jäsenet voivat osallistua syyskokoukseen ilmaiseksi.

Ilmoittautuminen | osallistujat

Ilmoittautuminen | ei osallistumismaksua: luennoitsijat, kunniajäsenet, hallituksen jäsenet.

​Tässä osallistumismaksuttomassa luokassa "Maksajan tiedot"-kohta on lomakkeella pakollisena kenttänä. Voit ohittaa kentät täyttämällä vaadittuihin kohtiin kuitenkin jotakin tekstiä.

Erikoistumispisteet
Syyskokoukselle on haettu erikoistumispisteet.

Osallistumistodistus
Osallistujille lähetetään sähköpostitse sähköinen arviointilomake heti syyskokouksen jälkeen. Vastattuaan arviointiin saa paluupostissa linkin tulostettavaan osallistumistodistukseen.

Esitykset
Luennoitsijalta julkaisuluvan saaneet esitykset julkaistaan tilaisuuden jälkeen Gastroenterologiayhdistyksen jäsensivuilla.

Marketta Kaunisto, puh. (09) 6188 5305, marketta.kaunisto[at]duodecim.fi

PRESYMPOSIUM keskiviikkona 4.9. klo 17

Hotelli Torni Tampere, kokoustila Ukko-Pekka

Yhdistyksen hepatologia-alajaos järjestää keskiviikkoiltana syyskokouksen presymposiumin

AJANKOHTAISTA VIRUSHEPATIITEISTA

Pj. LT Kimmo Salminen

klo 17:00 – 17:20 B-hepatiitti ja kirroosi, Dos. Fredrik Åberg

klo 17:20 – 17:40 C-hepatiitti, LT Henna Rautiainen

klo 17:40 -  18:00 E-hepatiitti, Prof. Perttu Arkkila

klo 18.00 -  18.30 Kahvi

klo 18:30 -  18:50 Virukset ja maksansiirto, Dos. Arno Nordin

klo 18:50 – 19:30 D-hepatiitti, Dr. Kathrin Sprinzl, University clinic in Frankfurt.

Ilmoittautua voi syyskokouksen ilmoittautumislomakkeella. Presymposium sisältyy syyskokouksen osallistumismaksuun.

Lisätietoja: Anne Ylijoki, toimisto(at)gastroenterologiayhdistys.fi

Majoituskiintiö

Huonevaraukset 7.8. mennessä
Kiintiön varaamattomista huoneista 50 % vapautetaan myyntiin 7.8.2024 ja loput 28.8.

Näyttely